Podczas drugiego dnia targów VivaTech w Paryż odbyła się prezentacja “Understanding your workforce in the Age of Agency”.
W ramach programu Economic Accelerator realizowany jest projekt Małopolska Innovation Rocket, który organizowany jest w latach 2021-2022 przez Fundację Instytut Studiów Wschodnich.
W ramach projektu 3 firmy z województwa małopolskiego (Shape.Care, Radio-Telecom, Tatran) uczestniczą w VivaTech in Paris.
W ramach wydarzenia VivaTech, które poświęcone jest startupom i innowacjom odbyła się prezentacja “Understanding your workforce in the Age of Agency”.
Prezentującym był Jared Spataro z Microsoft.
Jared pidkreślił, że obecnie aż 70% reprezentantów pokolenia Z posiada tzw. Side hustle, czyli dodatkowe zajęcie, dzięki któremu jest w stanie zarobić pieniądze. Młode pokolenie nie stawia jedynie na jedną pracę, ale chce mieć wiecej źrodeł zarobku, dzięki czemu będzie czuło się bezpieczniej.
Dodatkowo Jared podkreślil, że młode pokolenie w przeciwienstwie do starszych, o wiele bardziej jest otwarte na częstą zmienę pracy. Wręcz przeciwnie, jest to dla nich oczywistość w związku z faktem, że obecna rzeczywistość biznesowa bardzo szybko się zmienia.