Relacja z panelu “How the digisexual revolution will liberate women’s sexuality”

Relacja z panelu “How the digisexual revolution will liberate women’s sexuality”
W panelu dyskusyjnym wzięły udział:
Ti ChangCo-Founder & VP of Design – Crave
Ti Chang jest aktywistką, przedsiębiorcą i aktywistką łączącą nowoczesny design i aktywizm. Jest współzałożycielką i wiceprezesem Design of CRAVE, firmy z San Francisco. Najbardziej znana ze swojego projektu naszyjnika z wibratorem Vesper z 2014 roku.
Suki DunhamFounder – OhMiBod
Suki Dunham jest przedsiębiorcą i założycielką OhMiBod, lidera marki luksusowych i opartych na technologii produktów dla przyjemności. Jej pomysł na połączenie muzyki i wibracji doprowadził do wynalezienia oryginalnego wibratora iPoda.
Ela DarlingMarketing Director – ViRo Playspace
Ela Darling jest wykonawcą filmów dla dorosłych, camgirl, przedsiębiorcą technologicznym i byłym bibliotekarzem. Jest współzałożycielką VRtube, firmy zajmującej się wirtualną rzeczywistością, która dostarcza rozrywkę dla dorosłych dzięki technologii Oculus Rift.
Jennifer Lyon BellFounder & Creative Director – Blue Artichoke Films
Wraz z Blue Artichoke Films (Amsterdam) Jennifer Lyon Bell tworzy nagradzane filmy erotyczne, dokumenty i doświadczenia w wirtualnej rzeczywistości, które rzucają światło na porywającą, intymną, a czasem uroczo niezręczną stronę seksu.
Kerrie Finch – Founder – Future Factor
Podczas panelu dyskusyjnego panelistki rozmawiały o tym, co znajduje się na czele rewolucji digiseksualnej i technologii seksualnej – od zabawek po pornografię i pracę seksualną. Podczas panelu dyskusyjnego zostały poruszone takie tematy, jak w jaki sposób rozwój VR, robotyki, platform i projektowania pozwala kobietom wyrażać i doświadczać seksualności na własnych warunkach. Panelistki rozmawiały również o tym, w jaki sposób twórcy wykorzystują nowe narzędzia do bardziej zróżnicowanej ekspresji twórczej w zakresie pracy seksualnej. Ważnym tematem poruszanym podczas rozmowy była również przyspieszana normalizacja wolności seksualnej kobiet.
Panelistki rozmawiały również o fakcie, że bardzo ciężko zakładać innowacyjną firmę w branży związanej z seksualnością, szczególnie taką, której produkty skierowane są do kobiet. Oczywiście to się zmienia na przestrzeni ostatnich lat, jednak nadal przedsiębiorczynie i przedsiębiorcy napotykają na problemy w związku z faktem, że inwestorzy i partnerzy biznesowi nie widzą zapotrzebowania na rynku na tego typu produkty.