Podczas trzeciego dnia targów VivaTech w Paryż odbył się panel: “Marketing’s Cultural Responsibility – and How Tech Makes It Possible”.
W ramach programu Economic Accelerator realizowany jest projekt Małopolska Innovation Rocket, który organizowany jest w latach 2021-2022 przez Fundację Instytut Studiów Wschodnich.
W ramach projektu 3 firmy z województwa małopolskiego (Shape.Care, Radio-Telecom, Tatran) uczestniczą w VivaTech in Paris.
W ramach wydarzenia VivaTech, które poświęcone jest startupom i innowacjom odbył się panel: “Marketing’s Cultural Responsibility – and How Tech Makes It Possible”.
Rozmówcami byli: Bob Bejan, Microsoft; Beverly Jackson, Twitter; Kim Kadlec, VISA; Nicholas Thompson, The Atlantic.
Rozmówcy zgodzili się co do tego, że w dzisiejszych czasach bardzo ważne jest chronienie swojej prywatności I swoich danych. Przedstawiciele wszystkich firm biorących udzial w panelu zadeklarowali, że ich firmy wykorzystują dane swoich klientów w sposób etyczny I zgodny ze standardami.
Rozmówcy zgodzili się jednak również co do tego, że w dzisiejszych czasach konsumenci musza wybrać pomiędzy swoją prywatnością, a między poczuciem bezpieczeństwa I dostępu do danych, które są dla nich ważne. Mamy tu na myśli na przykład podanie swoich danych, dzięki czemu mamy dostęp do informacji, które są przez nas pożądane.